تک اس ام اس
منوي اصلي
صفحه نخست ارتباط با ما تماس با ما عضویت در سایت تعرفه های تبلیغات مسابقه ی پیامکی کریو رایگان فروشگاه تک اس ام اس
موضوعات مطالب
» جدا از اس ام اس
» مطالب طنز
» فواید خنده
» سخن بزرگان
» ضرب المثل
» زنگ تفریح
» داستان های کوتاه
» داستان های عاشقانه
» داستان های پندآموز
» داستان های غم انگیز
» داستان های ( 18+ )
» داستان های طنز
» جوک ها
» جوک متفرقه
» جوک جدید
» پـَـ نـَـ پـَـ
» اجب فک و فامیلی داریم!
» جوک دوستانه
» جوک مردانه
» جوک زنانه
» جوک جمله سازی
» جوک حیوانات
» جوک ورزشی
» اس ام اس خاک بر سری
» اس ام اس قزوینی
» اس ام اس رشتی
» اس ام اس 18+
» اس ام اس های پر بازدید
» اس ام اس جدبد
» اس ام اس عاشقانه
» اس ام اس سرکاری
» اس ام اس خنده دار
» اس ام اس زیبا
» اس ام اس دوستانه
» اس ام اس فلسفی
» اس ام اس نیمه شب
» اس ام اس ورزشی
» اس ام اس آدم و حوا
» اس ام اس به سلامتی ...
» اس ام اس شیرین و فرهاد
» اس ام اس ضد پسر
» اس ام اس ضد دختر
» اس ام اس گویشی
» اس ام اس به زبان آذری
» اس ام اس به زبان کردی
» اس ام اس به زبان عربی
» اس ام اس به زبان شمالی
» اس ام اس به زبان لری
» اس ام اس موضوعی
» اس ام اس تنهایی
» اس ام اس دلتنگی
» اس ام اس دانشجویی
» اس ام اس آشتی
» اس ام اس تسلیت
» اس ام اس تبریک روز تولد
» اس ام اس شب آرزوها
» اس ام اس صبح به خیر
» اس ام اس شب به خیر
» اس ام اس با موضوع خداوند
» اس ام اس روز جمعه و امام زمان
» اس ام اس تیکه دار
» اس ام اس تبریک سال نو
» اس ام اس دروغ
» اس ام اس اول مهر و مدرسه
» اس ام اس التماس دعا
» اس ام اس تبریک تولد نوزاد
» اس ام اس عفاف و حجاب
» اس ام اس خاطره
» اس ام اس گریه
» اس ام اس بی قراری
» اس ام اس آغوش
» اس ام اس انتظار
» اس ام اس کودکانه
» اس ام اس فاصله و دوری
» اس ام اس غرور
» اس ام اس منت کشی
» اس ام اس جدایی
» اس ام اس سلام کردن
» اس ام اس سکوت
» اس ام اس دل شکسته
» اس ام اس سیگار
» اس ام اس لبخند
» اس ام اس بوسه
» نرم افزارها و ترفند ها
» نرم افزار کاربردی اس ام اس
» ترفند های اس ام اس
» برنامه های رایگان (آندروید)
» اس ام اس مناسبتی
» اس ام اس کریسمس
» اس ام اس شب یلدا
» اس ام اس شب قدر
» اس ام اس ماه محرم
» اس ام اس ماه رمضان
» اس ام اس عید غدیر
» اس ام اس عید قربان
» اس ام اس روز عرفه
» اس ام اس روز پدر
» اس ام اس روز مادر
» اس ام اس روز معلم
» اس ام اس روز بارانی
» اس ام اس روز مهندس
» اس ام اس روز پزشک
» اس ام اس روز خلیج فارس
» اس ام اس سیزده به در
» اس ام اس سالگرد ازدواج
» اس ام اس چهارشنبه سوری
» اس ام اس ولادت حضرت فاطمه
» اس ام اس ولادت حضرت ابوالفضل
» اس ام اس ولادت حضرت علی اکبر
» اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق
» اس ام اس ولادت امام علی (ع)
» اس ام اس ولادت امام حسن (ع)
» اس ام اس ولادت امام حسین (ع)
» اس ام اس ولادت امام سجاد (ع)
» اس ام اس ولادت امام باقر (ع)
» اس ام اس ولادت امام کاظم (ع)
» اس ام اس ولادت امام رضا (ع)
» اس ام اس ولادت امام جواد (ع)
» اس ام اس ولادت امام هادی (ع)
» اس ام اس ولادت امام عسگری (ع)
» اس ام اس ولادت امام زمان (عج)
» اس ام اس شهادت حضرت فاطمه
» اس ام اس وفات حضرت زینب (س)
» اس ام اس شهادت حضرت ابوالفضل
» اس ام اس شهادت حضرت علی اکبر
» اس ام اس وفات حضرت محمد
» اس ام اس شهادت امام علی (ع)
» اس ام اس شهادت امام حسن (ع)
» اس ام اس شهادت امام حسین (ع)
» اس ام اس شهادت امام سجاد (ع)
» اس ام اس شهادت امام صادق (ع)
» اس ام اس شهادت امام باقر (ع)
» اس ام اس شهادت امام کاظم (ع)
» اس ام اس شهادت امام رضا (ع)
» اس ام اس شهادت امام جواد (ع)
اعضاء تک اس ام اس
تعداد افراد آنلاین :

<-PollName->

<-PollItems->


سخن تک اس ام اس

با سلام خدمت تمامی کاربران و بازدیدکنندگان تک اس ام اس؛امیدوارم حالتون خوب باشه و از مطالب تک اس ام اس تمام استفاده را ببرید و لحظات خوبی را در این وب سپری کنید،فقط یه صحبت کوچیک داشتم و اینم اینه که از تمامی صفحات این وب سایت استفاده کنید چون این وب هر روز آپدیت میشه tak-sms.lxb.ir


درباره تک اس ام اس

به بزرگترین وب سایت اس ام اس و پیامک با موضوعات مختلف خوش آمدید برای استفاده بهتر از مطالب وب سابت از لیست موضوعات استفاده کنید همچنین می توانید اس ام اس های خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما بفرستید و انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت بهتر شدن این وب برای ما ارسال کنید
تبلیغات شما در اینجا
تبلیغات شما ----------------------------------------- تبلیغات شما ----------------------------------------- تبلیغات شما
لينكستان تک اس ام اس
» گروه اینترنتی آرفا
» مجله اینترنتی احسان
» مرجع فیلتر شکن رایگان
» برترین سایت دانلود فیلم و سریال
» تازه های تکنولوژی
» دانلود زیباترین آهنگ ها
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تـک اس ام اس و آدرس TAK.SMS.LXB.IR لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در فرم زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برنامه ارسال پیام انبوه
برنامه تبلیغات انبوه وایبر
لیست موضوعات
» اس ام اس سرکاری

دیروز بیادت گریه کردم
بدان آن روز پیاز رنده کردم

 

 

 

آمازون با تمام درختاش... آسمون با تمام ستاره هاش... دنیا با تمام آدماش... بارون با تمام قطراتش... خلاصه اگر همه رو با هم جمع کنی،خیلی میشه!

 

 

 

آسمان را ستاره زیبا میکند، باغ را گل، چشم را اشک، کویر را آب و تو را عمل دماغ

 

 

 

شبیه مزه ی ساندویچ کالباس های قدیمی هستی که تو سینما قبل رفتن تو سالن یا توی مدرسه می خریدیم، نه تکرار می شی نه فراموش ... حتی نمیشه بهت افتخار کرد

 

 

 

امروز روز قشنگترین ادم جهانه که به تو هیچ ربطی نداره .

 

 

 

یه روز یکی زنگ میزنه یه جای میگه منزل آقای غضنفری ؟
+خیر اشتباه گرفتین.
-ببخشید شرمنده .
...
.
.
.
خو اشتباه گرفته دیگه میخواستی چی بگن بهم ؟؟؟
حالا اگه درست بود شاید یه جکی چیزی میشد

 

 

 

توپ فوتبالم نشدیم 22 نفر بخاطرمون خودکشی کنن و دنبالمون بدون

 

 

 

کیبورد هم نشدیم ملّت به بهانه تایپ یه دستی به سر و کلمون بکشن...!

 

 

 

مانیتور هم نشدیم ازمون چشم بر ندارن !

 

 

 

پایان نامه هم نشدیم ازمون دفاع کنن !

 

 

 

موبایل هم نشدیم ، روزی هزار بار نگامون کنن !

 

 

 

خربزه هم نشدیم هر کی می خورتمون پای لرزمون هم بشینه

 

 

 

قره قوروتم نشدیم دهن همه رو آب بندازیم !

 

 

 

شلغمم نشدیم یکی کوفتمون کنه خوب شه !!

 

 

 

سلام فهمیدی تصادف کردم؟بذار برات بگم کجا؟تو جاده یچشات:اتوبان نگات:خوردم به خوبیات:چپ کردم واسه صفات:قربون وفات:عزت زیاد.بازم بگم؟

 

 

نقطه؟ چین
خوشه ؟ چین
پاور؟ چین
گل؟ چین
دست ؟ چین
مو؟ چین
عرق؟ چین
ته ؟ چین
دامن ؟ چین چین !
ببین چین تا کجای زندگیمون نفوذ کرده!

 

 

 

ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺭﺳﻴﺪﻡ ﻛﻪ ﺑﻌﻀﻲ ﭼﻴﺰﺍ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ
ﺑﻌﻀﻲ ﭼﻴﺰﺍ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻡ
ﻣﺜﻼ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻭﻟﻲ ﻟﻨﮕﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ !

 

 

 

جا داره يه سايتي بزنن و قيمت مرغ رو بصورت
لحظه‌به‌لحظه توش بنويسن!!!
اسمشم بذارن قُدقُد دات كام!!!

 

 

 

رفتم دم گل فروشی هر چی گشتم قشنگ ترین گلم رو ندیدم . آخه گوسفند ! چرا اون گل رو خوردی؟

 

 

 

سلام ببخشید این موقع شب مزاحم شدم یه سئوال مهم داشتم:
شما هم وقتی با ماشین هستید و احساس میکنید گم شدید ، اول صدا ضبط ماشین رو کم میکنید !!؟؟

 

 

 

بنی آدم اعضا یكدیگرند كه مثل سگ بهم می پرند چو عضوی بدرد آورد روزگار كه پنچر شود چرخ آموزگار تو كز محنت دیگران بی غمی گمونم پسر عمه شلغمی

 

 

 

سلام گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم

 

 

 

یا برات مهمه یا برات مهم نیست.
اگه برات مهم نیست که هیچی، اگه برات مهمه، به من چه برای من اصلا مهم نیست

 

 

 

می خواستم نفس بکشم حال نداشتم ، مُردَم

 

 

 

-مارا چه میشود؟
-هیچی!!!
-هاااا!! خوبه داشتم نگران میشدم

 

 

 

اولی: جریان چیه؟
دومی:جریان چی؟
اولی:جریان به صورت نرخ تغییر بار الکتریکی نسبت به زمان تعریف و با نماد I نشان داده می‌شود.

 

 

 

L_____Γ\
'..Θ........Θ.'
كاميون حمل زباله
بپر بالا الان ميره جاميموني

 

 

 

چرا ناراحتی؟
خدا به این بزرگی
نیگا
اوقدر بزرگه که اجازه داده به تو هم بگن آدم

 

 

 

تو خیلی با ارزشی! نه به خاطر خودت به خاطر این که بدنت به اندازه کافی شامل: سولفور برای کشتن تمام شپش های بدن یک سگ، کربن برای ساخت 900 مداد، پتاسیم برای آتش زدن یک توپ فوتبال، چربی برای ساختن 7 قالب صابون، فسفر برای درست کردن سر 2200 کبریت و آب برای پر کردن 10 تنگ داره. تو اون کله پوکت که چیزی نیست مردم ازش استفاده کنن، حد اقل بمیر که یه نفعی به کره زمین برسونی.

 

 

 

فوت . . . . . فووووت . . . . . . فووووووت . . . . چيه تاحالا مزاحم اس ام اسي نديدي.

 

 

 

چمن زیر پاتیم حالا یه وقت خر نشی بخوریمون!

 

 

 

تازگی ها توی شهرداری استخدام شدم!
اگه دوست داری سر کوچه وایسا تا ببرمت!!!

 

 

 

آدم آب حوض رو با چنگال خالی کنه،اس ام اس تکراری نخونه.

 

 

 

خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی

 

 

 

تو گدایی دیوانه ای احمقی ...... سراغ نداری ؟

 

 

 

عزیزم من انقدر به فکر تو هستم تو دستشویی هم ولت نمی کنم!!!!!

 

 

 

نفس!نفسم نفستوخیلی میخواد.اگه نفست نفسمونخواد.نفسم واسه نفست بند میاد.پس نفستوبانفسم یکی کن.که نفسم واسه نفست.نفس نفس میزنه .نفس.

 

 

 

ازقلبم پرسیدم فرق عشق ودوستی چیه؟
گفت کارمن تامین خونه سوالای چرت وپرت نپرس!!!!

 

 

 

ازخدامیخوام موانع روازسرراهت برداره...آخه خرنمیتونه مثه اسب ازروی موانع بپره!!!!

 

 

 

ببین می‌خوام حالتو بگیرم ولی‌ هیچ اس ام اسی ندارم،خودت سعی‌ کن یه جوری حال خودتو بگیری!!!

 

 

 

همه چی آرومه تو نباشی خوبه
دلمم از دوریت داره پا میکوبه/
همه چی آرومه تو ازم دل کندی
من به تو میخندم تو به من میخندی..

 

 

 

میگن قیمت گل رفته بالا.. قدر خودتو بدون . . چون صد در صد قیمت کود هم میره بالا
 

 

 

 

یک تست روانشناسی:
با پاسخ دادن به این سوال میتونید بفهمید همسر آیندتون کیه:
.
.
.
.
.

همسر آیندت کیه؟؟

 

 

تو گاو منی! ناراحت نشو توضیح میدم: گ = گلمی. آ = آرزومی . و = وجودمی.

 

 

 

تو تک درخت رویاهای من هستی که هر شب خرم را به آن می بندم!!!

 

 

توخیابون داشتم راه میرفتم یهویادم اومداعصاب ندارم شروع کردم به دویدن

 

 

 

خوابای رنگی بیبینی
خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون
خوب بخوابی عزیز جون

 


 

 

آسمان را می خواهم برای عبور، جاده باریک است!
ماه را می خواهم برای نور، راه تاریک است!
تو را می خواهم برای نظافت، تعطیلات نزدیک است!

 

 

مشترك گرامی این اس ام اس به منظور بیدار كردن شما می باشد لطفا لبخند بزنید!

 

 

 

پا شو سرت از رو متکا افتاده پایین!

 

 

 

همه جا امن و امانه! تو راحت بگیر بخواب!

 

 

 

سلام این اس ام اس صرفآ جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است
و ارزش قانونی دیگه ای ندارد . شب بخیر .

 

 

 

این اس ام اس فقط برای دویدن شما به سوی موبایل بوده و هیچ خاصیت دیگه نداره .

 

 

 

خوش حالم که خوابی عزیزم
چون اگه بیدار بودی و می دونستی از دلتنگی تو خوابم نمی بره حتما خوابت نمی برد

 

 

 

می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیتو خاموش می کنی که سره کارت نزارن...

 

 

 

می دونید فرق سوزن با كاه چیه؟
........
......
همیشه كه جواب این زیر نیست یه بار مغز پوك خودتو به كار بنداز

 

 

 

فصل چیدن پشم گوسفندان است. زود بخواب فردا اول صف باشی

 

 

 

کتابم نشدیم حداقل دوست مهربان بشیم !!

 

 

 

سلام.. ببخشید اگه ممکنه یه دیقه این حرمت دل ما رو نگه دارین
.
.
.
من یه دششویی برم و زودی بیام

 

 

 

از پریدن شما به سمت گوشی تشکر میکنیم تا ضد حالی دیگر خدا نگهدار.

 

 

توسراپاادعایی عزیزم
انکارنکن
عشقت راچشیدم
طعمه کشک میده

 

 

 

باعرض سلام و خسته نباشی خدمت نیمه گمشده ام ، کدوم گوری هستی نکبت؟؟؟

 

 

 

صداقت خواستم داشتی مهربانی خواستم داشتی عشق خواستم داشتی قورقوری جون گل کاشتی هرچی که خواستم داشتی

 

 

 

یکی دلش برای ماهی میسوزه . یکی برای ماهیگیر . اما هیچ کس دلش برای تو که سر قلابی نمی سوزه

 

 

 

جهان بیش از 7 میلیارد نفر جمعیت داره. یکی نیست به من احمق بگه چرا واسه تو اس ام اس می دم

 

 

 

من قشنگم اگه با تو باشم
.
.
.
اما تو هر کار بکنی قشنگ نمیشی پس بیخود زور نزن

 

 

 

دستتو مشت کن . مشت مشت مشت حالا بزن به چشات تا کور شی و دوری منو نبینی

 

 

 

کنارم نیستی و هر روز برام بهتر ز دیروزه
خوبیش اینه که از دوریت دلم دیگه نمیسوزه..

 

 

 

وقتی خودمو جلوی آینه میبینم میفهمم که خوشگلی چقدر دردسر داره!!خوش به حالت که دردسر نداری.

 

 

 

چه كار كردي اين همه طرفدار پيدا كردي ؟ هر جاي شهر كه مي رم ميبينم مردم تابلو هايي دستشون گرفتن كه اسم تو روش نوشته شده: گوسفند زنده !!!

 

 

 

عشق يعني علاقه، نه كفگيروملاقه، من عاشق توهستم،تو قابلمه نشستم، يه لنگه كفش تودستم منتظرتوهستم.

 

 

 

این موقع روز مارمولک باید تو سوراخش باشه نه بدو بدو بیاد اس ام اس بخونه!!!!

 

 

 

میدونی چرا زنبورها گل میخورند ؟
.
.
.
.
.
.
چون دروازبان ندارند !

 

 

 

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده ، بدان بنزین نداره سکته کرده

 

 

 

الهی شمع بشی،پروانه بشم دورت بگردم
بعدش فوتت کنم ،خاموش بشی،هرهربخندم

 

 

به من بی إس کمک کنید! الهی خیر از گوشیت ببینی, اجرت با مخابرات!!

 

 

 

در تاریکی شب هایم فقط صدای تو بود ، و دلیل بیدار ماندنم تنها تو بودی... ای پشه!

 

 

هي تو كه از كوچه ي معشوقه ي من مي گذري
.
.
.
دفعه ي آخرت باشه

 

 

 

اگر میبینی اینقدر دوست دارم.. اگر میبینی فدات میشم..
اگر میبینی تو دنیا با هیچ کس عوضت نمیکنم.. باور کن اکس خوردی تو توهمی!!!!

 

 

 

میدونم که میدونی پس بدون که میدونم

 

 

 

می‌خوای با سه شماره هیبنوتیزمت کنم و بگم چه جور آدمی هستی؟
خوب پس با شماره آروم چشمات رو ببند: … … …
هنوز که چشمات بازه … … میگم چشماتو ببند! … …
چرا زیر چشمی نگاه می‌کنی؟ … … … اصلا نیازی به هیپنوتیزم نیست
هر خری میفهمه چه قدر فضولی

 

 

 

من ساده و بی رنگم
من عاشق و دلتنگم
صدبار بزن قطع کن
من عاشق تک زنگم

 

 

 

----------*----------
این یه تار موی توه که به تمام دنیا نمیدمش....
حتا اون شپش وسطشو!

 

 

 

می خواستم جونمو فدات کنم با خودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی

 

 

 

به اندازه ی شیرینی وجودم دوستت دارم........از طرف لیمو ترش..!

 

 

 

از این جا جوک شروع میشود هاهاها
حالا پاراگراف دوم جوک آغاز میشود هاهاها
حالا وقت اتمام جوک رسیده است هاهاهاهههههه هاهاها

 

 

 

چرا به نوشابه سياه ميگن سياه اما به نوشابه نارنجى ميگن زرد؟واقعا چرا؟

 

 

 

به اندازه قدم هاي كه توعمرم برداشتم دوست دارم
0
0
قربانت فلج مادرزادي

 

 

 

میدونی سلول های مغذت چقدره‏?‏‏!‏‏
۱کی‏?‏
۲تا‏?‏
۱۰۰‏?‏
شایدم هزار،شایدهم به میلیون برسه شایدهم به میلیارد شایدهم اصلا سلول نداشته باشی‏!چون نمیدونی من الان سرکارت گذاشتم‏!‏‏!‏‏!‏‏

 

 

 

با سلام.از شرکت شیر پاستوریزه مزاحمتون میشم.خواستم بگم عکستون روی شیشه شیر قدیمی شده.لطفا یک عکس جدید بفرستید!

 

 

مي خواستم شمع باشم تا آخر عمر برات بسوزم... ولي نامرد اديسون برق رو اختراع كرد .

 

 

 

در شب تاریک گر نتوانی شوی خورشید، مهتاب باش...... البته میتونی‌ کرم شب تاب هم باشی‌!...

 

 

 

چه خبره زود گوشیرو میگیری دستت!نترس کسی با شما کاری نداره!سرکارتون گذاشتن!!!!!

 

 

 

امروز روز موزه و میراث فرهنگیه عتیقه جان روزت مبارک.

 

 

 

برای رسیدن به تو از پل سختی ها در حال گذشتنم.........
.
.
.
.
بابا داشتم میومدم از رو پل شانست ستون های پل ریزش کرد.....
برو فردا بیا دم خونمون!!!!!!!! به ما از این عشق بازی ها نیومده!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

بعضي‌ وقت ها اينقدر حواست به خودته و در آرزوهاي خودت غرق ميشي‌ كه يادت ميره كه يك نفر منتظر توست،
تا از ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ توالت بياي بيرون.

 

 

 

لطفا این اس ام اس با احساس فراوانی بخون.
اتیش زدی بر خرمنم
ای خرمنم
ای خرمنم
.
.
بسه دیگه فهمیدم خری چرا زور میزنی

 

 

 

خواستم اسمتو بذارم گل گفتم می پلاسی ، بذارم خورشید گفتم غروب میکنی،
بذارم ماه روزا تنها می مونی ، گذاشتم دماغ تا همیشه رو صورتم باشی !!!

 

 

 

میگن قیمت گل رفته بالا ، قدر خودتو بدون
چون صد در صد قیمت کود هم میره بالا !

 

 

 

وقتی اومدی فهمیدم کی اومده...
وقتی رفتی هم فهمیدم کی رفته...
آخه فقط یه گاوه که سرش رو میندازه پایین، میاد و میره..

 

 

 

لطفا بیا پایین
.
.
.
.
دیگه نیا

 

 

 

اگه گفتى دو.دوتا ميشه چندتا. نه اشتباه كردي ميشه 6تاچون علم پيشرفت كرده

 

 

 

برو پایین یکی کارت داره
.
.
.
.
.
.
برو بالا یکی کارت داره

 

 

 

میدونی فرق سوزن با کاه چیه


همیشه که جواب این پائین نیست یه بارم از مغز خودت استفاده کن

 

 

 

ميدوني‌ كه تو زيباترين شخصي‌ هستي‌ كه من تا به حالا ديده‌ا‌م؟

البته ميگن جايي‌ كه ميوه نباشه چغندر سلطان ميوجاته!

 

 

تموم دنیا یه طرف ...... ذوق نکن ...... تو هم همون طرف !!!

 

 

 

ببینم اگه یه روز از خواب بلند بشی ببینی اونی که خیلی دوستش داری گذاشته رفته ..... صبحونه چی می خوری ؟؟؟!!

 

 

 

وقتی كاری از دست شما ساخته نیست

.

.

از پاهاتون كمك بگیرید

 

 

 

میدونستی بی نمک ترین آدم دنیا کیه؟
.
.
.
تویی. آخه عسل که نمک نداره.

 

 

 

دستت رو بذار روي سرت ، چيزي حس نمي كني ؟ 
تعجب نكن ! 
‏ ‏بعضي از بز ها شاخ ندارن !!!

 

 

 

90% منگل هاي دنيا اس ام اس رو با انگشت شصت راستشون مي خونن . 
.‏ ‏
.‏ ‏
.‏ ‏
نه ! ديگه دير شده ! انگشتت رو بر ندار .

 

 

 

برو بالا 
.
.
.
بالا تر 
.
.
.
‏ ‏تو هنوز فرق بالا و پايينو نمي دوني؟!؟!؟
 تمرين كن فردا چپ و راستو مي پرسم .

 

 

 

اگه يكي بهت روزي يه اس ام اس داد بدون ازت خوشش مي ياد ، اگه 2 تا فرستاد بدون براش مهمي ، اگه 3تا شد بدون دوستت داره ، اگه 4 تا شد بدون موبايل خودش نيست .

 

 

 

چرا ناراحتی؟
خدا به این بزرگی
نیگا
اوقدر بزرگه که اجازه داده به تو هم بگن آدم

 

 

 

تا شقایق هست
...
...
...
...
خواهر کوچیکش حق نداره ازدواج کنه.

 

 

 

برادر زن قاسم دايي زن جاسمه...! قاسم چكاره زن جاسمه...؟

 

 

 

@>---- ، @>---- ، @>---- ، @>--- 
این ۴ شاخه گل رز تقدیم به تو با عشق ، حالا اگه دوستم داری گوشیتو بذار تو آب تا گلم پژمرده نشه!!!ا

 

 

 

٣
٣
٣
بروپايين
سركارنيستى
٣
٣
٣
٣فارشى دوست دارم.

 

 

 

این حرفا چیه پشت سرم گفتی! از خدا نترسیدی چه بدی در حقت کردم؟ نمی بخشمت هیچ وقت
:
:
:
:
ستاد شوک دهی به آدمای خوب

 

 

 

روز زن به شما وهمه دخترهاي عالم
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
هيچ ربطي نداره بيخودي ذوق نكنيد(ستاديادآوري به دختران)

 

 

براي يه نفر اس.ام.اس مياد ميگه : آخ جون جوك ..... ميپره گوشيشو برميداره بعدش مي بينه جوك نبوده كلي ضايع مي شه مثل تو كه الان همين فكر و كردي و ضايع شدی !

 

 

 

مژده به آقایان : پژو ۴۰۵ بدون ایر بگ – بدون کمربندایمنی – آماده آتش سوزی بدون دلیل
دوگانه سوز و آماده انفجار- بهترین هدیه برای همسر دلبندتان در روز زن !!!

 

 

 

سلام گلم . شنبه شوهرم ميخوادبه مناسبت روز زن يه جشن حسابي تويه تالار شيك برام بگيره. خيلي خوشحال ميشم كه بياي.
-
-
(طرح دق دادن دوستان متأهل)

 

 

 

رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر. یارو گفت : راحت باشه؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خار داشته باشه.

 

 

 

دارم تو حیاطمون موتورمو تعمیر میکنم به مامانم میگم دستمال بیخودی داری؟
میگه میخوای موتورتو تمیز کنی؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام هل هله کنان برم تو کوچه کردی برقصم

 

 

 

اگه یه روزیه لگدمحکم خوردى ناراحت نشوآخه خیلى توپى

 

 

 

جای خالیش را نه کتاب پر می کند ،
نه قهوه ، نه حتی سیگار… من دلم اینترنت پر سرعت میخواهد…!!!

 

 

 

خداييش تاحالا بچه اي رو ديدي كه هم گريه ميكرده هم تخمه ميشكسته
خداييش ديدين
نه جون من دروغ نگينا

 

 

 

بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی، بار دوم فکر کردم دیوانه ای، بار سوم فکر کردم دوستم داری، اما بعدها فهمیدم آدم ندیده ای

 

 

 

به اندازه تمام موهای سرم دوستت دارم...
.
.
.
.
.
امضاء حسن کچل!

 

 

 

چه غریبانه صدایت میپیچید درون کوچه قلبم صدای تو وقتی‌ فریاد می‌زدی..

.

.

.

.

.آشی.. پلویی... سبزیه.. بدو... سبزی!

 

 

 

تف به مرامت عوضی............برنامه امشب سینماهای تهران و حومه...!!!

 

 

 

خرس ها با یک ظرف عسل خر می شن . اسب با چند حبه قند . طوطی با تخمه . سگ با استخوان . راستی تو هنوز موز دوست داری
 

 

 

 

چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا
من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تو را

 

 

 

به خره میگن چه کاری بلدی؟ میگه عرعر می کنم، جفتک می زنم، الان هم دارم SMS می خونم!

 

هنگام نوشيدن آب سه تا بسم الله بگوييد. زيرا در آب سه تا جن وجود دارد: دوتا هيدروجن و يک اوکسي جن!

 

 

 

محل نمیزاری!
پیامک نمیدی!
خودت رو واسه همه میگیری!
حالا خوبه که فقط عکست رو چی توز هست

 

 

 

LLLLLLLΓ\
‘-o—-o–’
این اتوبوس فقط خوشکلاروسوار میکنه بیزحمت بروکنار !

 

 

 

از تفریحات روزانم اینه که:
تو اتوبوس یا مترو یهو از جام بلند میشم
ملت که هجوم میارن به سمت صندلی خالی‌
از جیبم موبایلم رو در میارم
دوباره میشینم

 

 

 

گرمي دستات
سرخي لبهات
تپش قلبت
نرمي صدات
همش مال فشار خون بالاس!

 

 

 

نگاه اولت برمن اثر كرد، نگاه دومت ديوانه ام كرد ، نگاه سومت عاشق ترم كرد ، اَه گندشو در آوردي نگاه آخرت ديگه هيز بازي بود

 

 

 

عزیزم، خوشگلم، دلبرم، یه روز میام می برمت، می برمت یه جای دور، که دست هیشکی بهت نرسه. قربونت ، عزراییل

 

 

 

نگاهم با نگاهت کرد برخورد
خدامرگت بده حالم به هم خورد

 

 

 

سلام عزيزم جمعه عقدمه خوشحال ميشم بياي

(طرح حسود سازيه دوستان ترشيده)

 

 

 

دختر به دوست پسرش:
نظرت راجع به عشقمون چیه؟
پسر: سعی کن ستاره هارو بشماری
دختر: وااااای یعنی بی نهایته
پسر: نه لعنتی ، تلف کردن وقته!!

 

 

 

نمیدونی تو نبودت چی کشیدم !!
.
.
.
دو سیب آلبالو ,پرتغال , هلو نعنا…

 

 

 

قامتت چون سرو،
چشمانت چون آهو،
گيسوانت چون آبشاران،
ابروانت چون كمند،
خلاصه هيچ چيت به آدمي زاد نرفته!

 

 

 

اسمت را روي غنچه نوشتم،باز شد.
رو درخت نوشتم،ميوه داد.
تو صحرا نوشتم،لاله زار شد.
آخه اين اسمه يا كود شيميايي؟

 

 

 

هر کسی بهت نگاه کرد عاشقت نیست ، شاید اشتباه گرفته یا ممکنه الاغش گم شده باشه!!

 

 

 

اگر مايليد با يك حيف نون ازدواج كنيد
به نكات زير توجه كنيد.

.

.

خاك بر سرت مگه مايلي؟

 

 


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مجموعه نرم افزار های ارسال پیام های تبلیغاتی انبوه وایبر ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوع مطلب : <-CategoryName->
نوشته شده در پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:اس ام اس سرکاری, توسط تک | لينك ثابت |

»